POSTCODE HUISNR.
ADSL particulier zakelijk
bookmark deze pagina nieuwsbrief print deze pagina
Wat is de status van uw breedband aanvraag?

Kies hieronder uw provider om de status van uw breedband aanvraag te controleren. U krijgt direct te zien hoe u de status van uw lopende aanvraag kunt nakijken.

@Home
Chello
CompuServe
Demon DSL Express
KPN Direct
Orange ADSL
Orange Cable
Planet Internet
QuickNet
Tiscali
XS4ALL

Terug naar de vorige pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij @Home
De status van uw breedband aanvraag bij @Home kunt u navragen door contact op te nemen met @Home, zij zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 0900 – 8112 (indien u in Maastricht woont belt u met 0900 – 4440079) (beide nummers € 0,10 per minuut). U kunt ook een e-mail sturen naar het volgende adres, vergeet hierbij niet uw naam en adresgegevens te vermelden: support@home.nl.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Chello
De status van uw breedband aanvraag bij Chello kunt u navragen door contact op te nemen met Chello, zij zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 0900 1580 ( € 0,10 per minuut). U kunt ook via de website van Chello een bericht sturen naar de klantenservice u gaat hiervoor naar deze pagina. Vergeet hierbij niet uw naam en adresgegevens te vermelden en een eventueel klantnummer.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij CompuServe
De status van uw breedband aanvraag bij CompuServe kunt u navragen door contact op te nemen met CompuServe, zij zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 0900 - 2025425 ( € 0,25 per minuut). U kunt ook een e-mail sturen naar het volgende adres, vergeet hierbij niet uw naam en adresgegevens te vermelden en een eventueel klantnummer: Ledenservice@cs.com.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Demon DSL Express
De status van uw Demon DSL Express aanvraag kunt u controleren op de site van Demon DSL Express, u dient hiervoor in te loggen op 'mijn DSL Express' met behulp van de door ons verzonden systeemnaam en wachtwoorden. Deze vindt u in de bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen nadat wij uw aanvraag hebben verwerkt. Indien u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet kunt u ons een verzoek sturen deze opnieuw naar u te verzenden, stuur hiervoor een e-mail naar het volgende adres: administratie@breedbandshop.nl.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Het Net
De status van uw breedband aanvraag bij Het Net kunt u online controleren met behulp van de door Het Net verstuurde gebruikersnaam en wachtwoord, u kunt hiervoor naar deze pagina gaan en daar kiezen voor 'status ADSL aanvraag'. Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij KPN Direct
Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u het best direct contact opnemen met de ADSL klantenservice van KPN via 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw ADSL aanvraag bij Orange
De status van uw breedband aanvraag bij Orange kunt u volgen door in te loggen in het Servicemenu bij Orange, hiervoor heeft u uw e-mailadres en wachtwoord nodig die u heeft ontvangen van Orange. Het Servicemenu is te vinden op deze pagina. Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw kabel aanvraag bij Orange
Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u het best direct contact opnemen met de Orange Cable klantenservice via 0900-8896 (€ 0,10/min).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Planet Internet
De status van uw breedband aanvraag bij Planet Internet kunt u online controleren met behulp van de door Planet Internet verstuurde gebruikersnaam en wachtwoord, u kunt hiervoor naar deze pagina gaan. Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij QuickNet
De status van uw breedband aanvraag bij QuickNet kunt u online controleren met behulp van de gebruikersnaam en wachtwoord die in de welkomstbrief van QuickNet staan, u kunt hiervoor naar deze pagina gaan. Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van QuickNet via 0900-2020000 (€ 0,03 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Speedlinq
In de brief die u binnen 10 dagen na verzending van uw aanvraag ontvangt, staat de datum waarop u Speedlinq ADSL kunt ontvangen. Indien u toch nog vragen heeft over de precieze status van uw aanvraag kunt u contact opnemen met de helpdesk van Speedlinq via het volgende telefoonnummer: 0900-7733354 (€ 0,70 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw aanvraag bij Tiscali
De status van uw breedband aanvraag bij Tiscali kunt u volgen door in te loggen in het Service Centre bij Tiscali, hiervoor heeft u uw ordernummer, postcode en huisnummer nodig die u per brief zult ontvangen van Tiscali. Het Service Centre is te vinden op deze pagina. De status van uw breedband aanvraag bij Tiscali kunt u ook navragen door contact op te nemen met de Tiscali ADSL helpdesk, zij zijn bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 030-2149704. (ma-vr. 09.00- 22.00, za/zo 10.00-17.00).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De status van uw ADSL aanvraag bij XS4ALL
De status van uw breedband aanvraag bij XS4ALL kunt u volgen via deze pagina, om in te loggen heeft u de login gegevens nodig die u van ons heeft (of zult) ontvangen nadat wij uw aanvraag bij XS4ALL hebben verwerkt. Indien u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet kunt u ons een verzoek sturen deze opnieuw naar u te verzenden, stuur hiervoor een e-mail naar het volgende adres: administratie@breedbandshop.nl. Als u vragen heeft over de status van uw aanvraag kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

Terug naar de vorige pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2007 breedbandshop ®     algemene voorwaarden     disclaimer     info@breedbandshop.nl
een initiatief van Nedconcepts DSL Services en Startpagina