POSTCODE HUISNR.
ADSL particulier zakelijk
bookmark deze pagina nieuwsbrief print deze pagina
Alles wat u wilt weten over breedband

Informatie over het aanvragen van breedband

Via de postcode check kunt u zien welke leveranciers bij u breedband Internet aanbieden. U heeft dan de mogelijkheid om alle aanbieders met elkaar te vergelijken en meer over de abonnementen te lezen. Om breedband Internet aan te kunnen vragen dient u te beschikken over een werkende telefoonlijn van KPN Telecom. Beschikt u hier niet over dan is het helaas niet mogelijk om Internet via ADSL aan te vragen (met uitzondering van KPN Direct). U kunt in dit geval 2 dingen doen:

  1. u kunt een telefoonlijn aanvragen bij KPN en hierna een ADSL-abonnement aanvragen.
  2. u kunt kijken of er breedband Internet via de kabel in uw regio beschikbaar is.

Breedband Internet bestellen is simpel:
Doe de postcode check > kies het geschikte abonnement > klik op 'bestellen' en vul de gevraagde gegevens online in. Telefonisch bestellen kan ook via 0900-23754636 (tijdens kantooruren, ma.-vr. 09.00-17.30).

Houdt bij het bestellen onderstaande gegevens bij de hand.
De naam en adresgegevens van de aanvrager (deze moeten hetzelfde zijn als die van het aansluitadres)
De geboortedatum van de aanvrager (minimaal 18 jaar)
De gegevens van uw bank- of girorekening (rekeningnummer en ter naam gestelde)
Het lijntype en telefoonnummer van uw KPN-telefoonlijn (analoog of ISDN2)
De login-namen (e-mail adressen) die u wilt gebruiken bij uw nieuwe abonnement

Uw bestelling wordt direct door één van onze medewerkers verwerkt. Mochten er voor ons onduidelijkheden zijn dan nemen wij hierover contact met u op. De gemiddelde levertijd van de breedband-abonnementen is afhankelijk van het type verbinding en de provider die uw heeft gekozen. U kunt rekenen op een levertijd van tussen de 2 en de 5 weken.

De kosten
Nadat u een keuze heeft gemaakt kunt u het abonnement direct online bestellen, waarna wij de verdere afhandeling van uw aanvraag kosteloos voor u verzorgen. Bij het aanschaffen van een breedband verbinding dient u rekening te houden met een aantal verschillende kosten.

- Opstartkosten*
eenmalige kosten aan de provider om de breedband-verbinding te activeren. Deze opstartkosten variëren per provider en staan vermeld bij alle abonnementen op deze site.
- Modemkosten*
naast de opstartkosten dient u ook een modem aan te schaffen dat geschikt is voor breedband Internet. Bij de meeste aanbieders vindt u kant en klare pakketten waarbij de opstartkosten en de kosten voor het modem gecombineerd zijn.
- Maandelijkse kosten*
de abonnementskosten die u kwijt bent voor uw breedband abonnement. Bij een aantal aanbieders zijn deze kosten verdeeld over de Internet Service Provider (bijvoorbeeld Planet Internet) en de netwerkleverancier (bijvoorbeeld KPN). Alle abonnementskosten op onze website zijn de totale kosten.

*) Veel abonnementen op Breedbandshop.nl combineren deze kosten in aantrekkelijke aanbiedingen.

- Installatiekosten (optioneel)
Bij de meeste aanbieders ontvangt u een gratis Doe-Het-Zelf pakket waarbij u zelf de breedband verbinding kunt installeren. Het is ook mogelijk de installatie door een gekwalificeerde monteur te laten uitvoeren. Hiervoor hebben wij een samenwerkingsverband met Cable 1. Tijdens de bestelprocedure kunt u aangeven of u wél of niet gebruik wilt maken van een monteur.
- Eventuele dataverkeer kosten
Veel abonnementen hebben geen datalimiet , maar bij een enkele is er een maximum aan het toegestane dataverkeer. Als u dit limiet overschreidt worden de kosten hiervoor achteraf aan u gefactureerd.

Klik hier voor de meest actuele aanbiedingen van Breedbandshop.nl!

Terug naar de vorige pagina

© 2007 breedbandshop ®     algemene voorwaarden     disclaimer     info@breedbandshop.nl
een initiatief van Nedconcepts DSL Services en Startpagina