POSTCODE HUISNR.
ADSL particulier zakelijk
bookmark deze pagina nieuwsbrief print deze pagina
Alles wat u wilt weten over breedband

Meest gestelde vragen

Hieronder de meest gestelde vragen over breedband per categorie.

Beschikbaarheid

Is breedband Internet overal in Nederland beschikbaar en hoe kan ik dat controleren?
Mijn buurman kan wél breedband Internet aanvragen en ik niet, hoe kan dat?
Volgens de KPN kan ik nog géén breedband Internet krijgen en volgens jullie wel, hoe kan dit?
Ik kan breedband Internet krijgen onder voorbehoud van een lengtetest, wat houdt dit precies in?
 
Technisch
Hoe snel is een breedband verbinding precies?
Maakt het voor de snelheid uit welk type modem ik kies?
Zijn de snelheden bij alle breedband abonnementen gegarandeerd?
Wat is sneller; ADSL of kabel?
Wat is het verschil tussen downstream en upstream?
Wat is het verschil tussen Kilobits en Kilobytes?
Wat betekent Fair Use Policy (FUP)?
Wat is een datalimiet of downloadlimiet?
 
Aanvragen
Ik heb al een abonnement bij één van de providers, kan ik dat behouden of om laten zetten?
Ik heb nu een e-mailadres bij een andere provider, kan ik deze behouden?
Ik heb al een modem, kan ik dat blijven gebruiken?
Ik maak gebruik van een Carrier Select Service zoals Tele2 of OneTel, is dit een probleem?
Er wordt gevraagd of ik een analoge lijn heb of een ISDN2 lijn, wat is dat?
Ik wil mijn ISDN lijn om laten zetten in een analoge lijn of vice versa, kan dat?
Ik heb nu ISDN2, is het verstandig om terug te gaan naar analoog?
 
Kosten
Zijn er extra kosten aan verbonden als ik via jullie bestel?
Betaal ik bij jullie evenveel als bij de provider?
 
Installeren
Hoe wordt een breedband verbinding bij mij aangesloten?
Kan iemand mijn breedband aansluiting voor mij installeren?
Wat heb ik allemaal nodig om breedband te kunnen installeren?
 
Algemeen
Welke informatie vind ik op jullie site?
Hebben jullie naast Breedbandshop.nl nog andere activiteiten?

Terug naar de vorige pagina

 

 

Meest gestelde vragen: Beschikbaarheid

Is Breedband Internet overal in Nederland beschikbaar en hoe kan ik dat controleren?
Breedband Internet is zo goed als overal in heel Nederland te verkrijgen, echter er zijn plekken waar het nog niet verkrijgbaar is. Dit is veelal te wijten aan de (te) grote afstand tot aan de telefooncentrale.
Om te controleren of u breedband kunt bestellen dient u eerst de postcode check uit te voeren bovenaan deze pagina. Er wordt dan automatisch gecontroleerd welke providers breedband op uw adres kunnen leveren. Als breedband Internet inderdaad bij u mogelijk is, kunt u direct via deze website een abonnement afsluiten.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Beschikbaarheid

Mijn buurman kan wél breedband Internet aanvragen en ik niet, hoe kan dat?
Breedband Internet kan bijvoorbeeld maar tot een bepaalde afstand van de wijkcentrale worden geleverd, omdat het internetsignaal anders te zwak wordt. Zo kan het zijn dat uw buurman nog net binnen het dekkingsgebied valt en u er net buiten.
Ook kan het gebeuren dat een stad of dorp is aangesloten op meerdere wijkcentrales. Het komt zelfs voor dat de ene helft van een straat op centrale A zit, terwijl de andere helft van de straat op centrale B is aangesloten.
Het is ook mogelijk dat delen van een wijk op glasvezel zijn aangesloten, over glasvezel is het breedband signaal helaas niet te leveren.
Helaas kunnen wij in deze situaties niets voor u doen, de netwerkleveranciers en de Internet Service Providers bepalen het beleid over het aanbieden van breedband Internet en kunnen daar in de meeste gevallen niet van afwijken.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Beschikbaarheid

Volgens KPN kan ik nog géén breedband Internet krijgen en volgens jullie wel, hoe kan dit?
Veel mensen denken dat KPN de enige netwerkleverancier is die breedband Internet aan kan bieden via haar netwerk. Naast KPN zijn er echter nog enkele andere netwerkleveranciers die hun eigen netwerk in Nederland hebben liggen (o.a. bbned en Versatel). KPN kijkt alleen of haar eigen netwerk in een bepaalde regio beschikbaar is en kijkt hierbij niet naar de andere netwerkleveranciers. Het kan dus zo zijn dat KPN geen breedband kan leveren in uw regio maar één van de andere netwerkleveranciers wel.
Onze postcode check kijkt bij alle netwerkleveranciers of u breedband Internet kunt krijgen, dus als onze postcode check een positief resultaat geeft is de kans erg groot dat u wél breedband Internet kunt krijgen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Beschikbaarheid

Ik kan breedband Internet krijgen onder voorbehoud van een lengtetest, wat houdt dit precies in?
Indien er eerst een lengtetest gedaan moet worden, betekent dit dat u op de rand van het dekkingsgebied woont. Als dit het geval is wordt er door de netwerkleverancier een test uitgevoerd (de lengtetest) om te kijken of breedband Internet op uw adres geleverd kan worden. Voor deze test wordt 1 week uitgetrokken. Indien de test positief is wordt uw aanvraag verder op de normale manier afgehandeld. Als de test negatief uitvalt, krijgt u hier bericht over van de netwerkleverancier of van de Internet Service Provider en wordt uw aanvraag afgewezen.
Bij een lengtetest wordt er door de netwerkleverancier een testsignaal over uw telefoonlijn verzonden, u merkt hier verder niets van omdat deze test op afstand wordt gedaan. De lengtetest wordt automatisch door de netwerkleverancier uitgevoerd zodra u uw breedband abonnement heeft aangevraagd. Het is helaas niet mogelijk een losse lengtetest uit te laten voeren en pas daarna uw breedband abonnement te bestellen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Hoe snel is een breedband verbinding nou precies?
Breedband Internet is leverbaar in verschillende snelheden. Hoe hoger deze snelheid, hoe meer u met uw breedband verbinding kunt. Hieronder vindt u een overzicht van de snelheden die haalbaar zijn met breedband Internet.

Omvang bestand Modem
(56Kb/s)
ISDN
(128Kb/s)
Breedband
(256Kb/s)
Breedband
(768Kb/s)
Breedband
(1536Kb/s)
Breedband
(7800Kb/s)
2 MB ±5 min ±2 min ±64 sec ±20 sec ±10 sec ±3 sec
4 MB ±10 min ±4 min ±2 min ±44 sec ±22 sec ±7 sec
8 MB ±20 min ±8 min ±4 min ±1,30 min ±45 sec ±15 sec
30 MB ±1 uur 18min ±32 min ±16 min ±5,3 0min ±2,15 min ±45 sec
50 MB ±2 uur 11min ±53 min ±28 min ±9,30 min ±4,7min ±1,6 min
Deze tabel dient slechts ter indicatie. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Maakt het voor de snelheid nog uit welk type modem ik kies?
Nee, met de huidige snelheden die haalbaar zijn met breedband maakt het niet uit welk type modem u kiest. In de toekomst zijn er waarschijnlijk veel hogere snelheden haalbaar, maar op dit moment hoeft u daar zeker nog geen rekening mee te houden.
Let op: niet alle modems zijn geschikt voor elk abonnement, bij de abonnementen op onze site ziet u precies welke modems u bij elk abonnement kunt kiezen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Zijn de snelheden bij alle breedband abonnementen gegarandeerd?
Over deze vraag kunnen we kort zijn: nee, niet bij alle breedband abonnementen is de snelheid gegarandeerd.
Alleen bij de zware zakelijke pakketten is er sprake van een Service Level Agreement waarbij toezeggingen worden gedaan waar u aanspraak op kunt maken. Bij de particuliere abonnementen wordt geprobeerd een zo goed mogelijke service te leveren, het kan echter voorkomen dat de snelheid zo nu en dan lager is als het netwerk bijvoorbeeld een storing heeft. In dit geval kunt u geen aanspraak maken op de door de providers aangegeven snelheden.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Wat is sneller, ADSL of kabel?
Deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden. De reden hiervoor is dat beide breedband verbindingen gebruikmaken van een andere techniek. ADSL en kabelinternet zijn beide breedband verbindingen maar verschillen wel van elkaar. Bij ADSL heeft iedere gebruiker zijn eigen directe verbinding met de telefooncentrale De verbinding is hierdoor zeer stabiel en wordt niet beïnvloed door andere gebruikers in uw directe omgeving.
Bij kabelinternet kan het voorkomen dat u de verbinding deelt met andere gebruikers uit uw omgeving. In principe hoeft dit geen bezwaar te zijn, maar als u veel zware gebruikers in uw omgeving hebt kan dit de snelheid van uw verbinding beïnvloeden. Tegenwoordig maken steeds meer kabelaanbieders echter gebruik van een nieuwere techniek waarbij dit nadeel niet meer aanwezig is.
Welk van deze twee u het best kunt kiezen is moeilijk te zeggen. Om een indruk te krijgen van de prestaties van beide vormen in uw omgeving kunt u het best eens bij kennissen uit uw buurt informeren.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Wat is het verschil tussen downstream en upstream?
Bij alle abonnementen worden steeds twee verschillende snelheden weergegeven, de downstream snelheid en de upstream snelheid. Deze snelheden worden aangegeven in Kb/s of Kilobit per seconde.
De downstream snelheid is de snelheid waarmee u gegevens van het Internet afhaalt. Als u bijvoorbeeld een webpagina bezoekt of een MP3-bestand aan het downloaden bent, maakt u gebruik van de downstream snelheid. Hoe hoger deze snelheid is hoe eerder het bestand vanaf het Internet is binnengehaald.
De upstream snelheid is de snelheid waarmee u gegevens naar het Internet toezend, als u bijvoorbeeld een e-mail verstuurt of een bestand op het Internet wilt zetten, maakt u gebruik van de upstream snelheid van uw breedband verbinding.
De downstream snelheid is hoger dan die van upstream. Voor particulier gebruik is dit ook meer dan voldoende. Alleen bij de zwaardere zakelijke (en dus ook duurdere) abonnementen is het mogelijk een hogere upstream snelheid te kiezen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Wat is het verschil tussen Kilobits en Kilobytes?
Bij het aangeven van de snelheden wordt gebruik gemaakt van verschillende notaties. Officieel wordt de snelheid van een Internetverbinding altijd aangegeven in Kb/s, of Kilobit per seconde. Alle snelheden op Breedbandshop.nl worden dan ook aangegeven in Kb/s.
De grootte van een bestand op de computer wordt aangegeven in KB (met een hoofdletter B) of Kilobyte. Als men een bestand van het Internet download berekent men altijd de hoeveelheid Kilobytes per seconde die worden binnengehaald (KB/s).
Om de snelheid van Kilobit (Kb/s) om te rekenen naar het aantal Kilobytes per seconde (KB/s) moet het eerste getal door 8 worden gedeeld.
Voorbeeld: als u een snelheid heeft van 512 Kb/s (512 Kilobit per seconde) moet u dit door 8 delen om het aantal Kilobytes per seconde uit te rekenen. In dit voorbeeld kunt u met een snelheid van 512 Kb/s een bestand binnenhalen met maximaal 64 (512 gedeeld door 8) Kilobytes per seconde (KB/s).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Wat betekent Fair Use Policy (FUP)?
Veel providers gebruiken de term FUP of 'fair user policy', fair use houdt in dat u een redelijk, gemiddeld gebruik kunt maken van uw ADSL-aansluiting, maar geen extreem verkeer mag veroorzaken.
Iedereen mag onder fair use best een paar keer een grote download doen (bijvoorbeeld een nieuwe Windows-update), zolang het maar niet structureel is. Indien u dagelijks grote bestanden download (bijvoorbeeld. MP3's, films en dergelijke) zal uw provider maatregelen ondernemen omdat een breedband verbinding hier niet voor bedoelt is. U zou dan over moeten stappen op een vaste verbinding met uw ISP die vele malen duurder uit zal vallen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Technisch

Wat is een datalimiet of downloadlimiet?
Met breedband heeft u te maken met datalimiet of FUP. FUP (Fair Use Policy) betekent dat u 'onbeperkt' kunt internetten, maar de provider mag u aanspreken op uw surfgedrag indien dit hoger is dan het gemiddelde. Bij datalimiet krijgt u bij overdadig gebruik een factuur achteraf. Bij veel providers mag u per maand bijvoorbeeld 1000MB verbruiken, indien u hier overheen gaat dan moet u bij betalen. De limietspecificaties vindt u door op het abonnement te klikken.

Hieronder ziet u een overzicht met wat u globaal kunt doen met 1000MB:

Toepassingen Eenheid Totaal MB
Surfen 1 uur 15
Mailen 100 mails 2
Downloaden MP3 per stuk 3
Webradio 1 uur 16
Downloaden Windows Windows 50
Gamen 1 uur 90
Datalimiet Voorbeeld en gebruik per maand
250 MB 25 uur surfen én 25 muzieknummers downloaden
1000 MB 50 uur surfen én 50 muzieknummers downloaden
2000 MB 100 uur surfen én 100 muzieknummers downloaden
20.000 MB 1000 uur surfen én 1000 muzieknummers downloaden

Bij het downloaden van films en veel muziek adviseren wij breedband Internet met een FUP of zeer ruime datalimiet!
Bij het spelen van online games adviseren wij minimaal een 512/128 breedband verbinding

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik heb al een inbel Internetabonnement, kan ik dat behouden of om laten zetten?
Als u al een abonnement heeft bij de provider van het breedband abonnement dat u wilt, kunt u dit aangeven in het bestelproces. U kunt dan uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord opgeven als u ze wilt behouden. Als u een breedband abonnement bij een andere provider neemt is het helaas niet mogelijk uw bestaande e-mailadres mee te nemen naar deze provider. Wilt u dit toch, dan zult u uw bestaande abonnement aan moeten houden naast uw nieuwe breedband verbinding.
Indien u een eigen domeinnaam (bijvoorbeeld www.uwnaam.nl) heeft waarop u ook uw e-mail ontvangt staat dit geheel los van uw breedband verbinding, u kunt in dat geval gewoon uw huidige e-mailadres behouden.

Als u wilt overstappen Kabel of ADSL naar een andere ADSL provider moet u de volgende stappen ondernemen:
Controleer uw opzegtermijn en afloopdatum van uw huidige Internetabonnement en volg de procedure
U voert de postcode controle uit op onze site om te kijken welke abonnementen beschikbaar zijn op uw adres
U klikt op de 'overstap’ knop bij het door u gekozen abonnement
U bestelt uw nieuwe abonnement via de ‘bestel’ knop en volgt de instructies zoals vermeld

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik heb al een abonnement bij één van de providers, kan ik dat behouden of om laten zetten?
Natuurlijk. Om zonder signaalverlies over te stappen zijn er een paar spelregels waar u zich aan dient te houden. De overstapregels kunnen per provider verschillen. Via de knop ‘ik wil overstappen’ in het aanbiedingenoverzicht kunt u meer informatie opvragen over de procedure. Er zijn een aantal regels die bij alle providers unaniem gelden:

U bent zelf verantwoordelijk voor de financiële (contractuele) verplichtingen met uw huidige provider.
Het is niet mogelijk om over te stappen naar dezelfde provider zonder signaal verlies.

Loopt uw contract nog een poosje door, maar wilt u in de toekomst wel graag overstappen? Meldt u hier gratis aan voor onze unieke reminder service . Via deze service herinneren wij u tijdig wanneer uw ADSL- of Kabelcontract afloopt. Zie de vraag hierboven voor welke stappen u moet ondernemen om over te kunnen stappen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik heb nu een e-mailadres bij een andere provider, kan ik deze behouden?
In de meeste gevallen kunt u gewoon blijven mailen met uw oude provider. Indien u bij uw oude provider een betaald account heeft moet u afwegen of u dit wilt behouden (extra kosten), u krijgt immers bij uw breedband account ook nieuwe e-mail.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik heb al een modem, kan ik dat blijven gebruiken?
Om gebruik te kunnen maken van uw breedband verbinding dient u te beschikken over een goedgekeurd ADSL modem. De meeste modems die (standaard) in een computer zitten zijn modems die inbellen via een analoge of ISDN telefoonlijn. Deze modems zijn helaas niet geschikt voor ADSL, omdat ze gebruikmaken van een andere techniek. In de meeste gevallen dient u dus een nieuw modem aan te schaffen, deze modems worden bij alle abonnementen ook door de provider geleverd.
Als u zélf voor een modem wilt zorgen dat niét standaard wordt geleverd door één van de providers, dient u er rekening mee te houden dat u hier géén support op zult krijgen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik maak gebruik van een carrier select service zoals Tele2 of OneTel, is dit een probleem?
Als u een telefoonlijn van KPN-telecom heeft, maar gebruik maakt van een carrier select service zoals Tele2 of OneTel, is dit geen probleem. U kunt deze carrier select services gewoon blijven gebruiken en tegelijkertijd gebruik maken van een breedband verbinding.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Er wordt gevraagd of ik een analoge lijn heb of een ISDN2 lijn, wat is dat?
Om de noodzakelijke aanpassingen te doen dient de Internet Service Provider te weten of u beschikt over een analoge telefoonlijn of over een ISDN2 lijn. De meeste mensen hebben een analoge telefoonlijn, dat is een gewone telefoonlijn van KPN Telecom met 1 telefoonnummer. Het komt ook voor dat men een ISDN2 lijn heeft, in dat geval heeft u 4 telefoonnummers die u op uw lijn kunt gebruiken. Aan een ISDN2 lijn zit meestal een Quatrovox, Webvox of Duovox telefooncentrale gekoppeld.
Indien u meer dan 4 nummers heeft of over een uitgebreide telefooncentrale beschikt heeft u waarschijnlijk een zwaardere ISDN lijn. In dat geval is ADSL via uw huidige lijn helaas niet mogelijk.
Weet u niet wat voor type telefoonlijn u heeft, dan kunt u dit navragen bij de KPN Klantenservice: 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik wil mijn ISDN lijn om laten zetten in een analoge lijn of vice versa, kan dat?
Als u uw telefoonlijn om wilt laten zetten van ISDN naar analoog, of vice versa, dient u dit te doen voordat u een ADSL abonnement aanvraagt. Als u dit zou doen nadat u een ADSL abonnement heeft besteld zal uw aanvraag verkeerd lopen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Aanvragen

Ik heb nu ISDN2, is het verstandig om terug te gaan naar analoog?
Indien u ISDN2 alleen heeft om tijdens het internetten bereikbaar te zijn dan is bij ADSL ISDN2 overbodig. Met een analoge lijn kunt u tijdens het internetten gewoon bellen of gebeld worden. Indien u wilt migreren van ISDN2 naar analoog dan moet u eerst KPN bellen (0900-8085) met het verzoek de huidige lijn om te zetten, en pas daarna ADSL bestellen.
Let op: u kunt pas ADSL aanvragen als uw huidige lijn analoog is.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Kosten

Zijn er extra kosten aan verbonden als ik via jullie bestel?
Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan onze service. Wij ontvangen voor elk abonnement dat via deze website wordt besteld een vergoeding van de provider, en daar komen onze inkomsten vandaan. U als klant betaalt nooit meer dan u via de provider zélf zou betalen. Kortom, bestellen via Breedbandshop.nl levert u alleen maar voordelen op en kost u geen cent extra.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Kosten

Betaal ik bij jullie evenveel als bij de provider?
Alle prijzen en aanbiedingen die u op Breedbandshop.nl vindt zijn exact gelijk aan, of zelfs nog lager dan de prijzen die de providers zélf hanteren.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Installeren

Hoe wordt een breedband verbinding bij mij aangesloten?
Het aansluiten van een breedband verbinding kan op verschillende manieren. Zo worden de meeste breedband abonnementen standaard geleverd met een Doe Het Zelf pakket waarmee u uw breedband aansluiting zelf thuis kunt aansluiten. Het Doe Het Zelf pakket bevat alle noodzakelijke onderdelen die u nodig heeft om uw breedband verbinding aan te sluiten en is voorzien van een duidelijke handleiding.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Installeren

Kan iemand mijn breedband aansluiting voor mij installeren?
Hoewel het aansluiten van een breedband verbinding dankzij het Doe Het Zelf pakket niet moeilijk is, is het ook mogelijk de installatie door een gekwalificeerde monteur te laten verrichten. Hier zijn uiteraard wél extra kosten aan verbonden.
Breedbandshop.nl is een samenwerkingsverband aangegaan met Cable1, hierdoor kunnen wij u extra voordelige installaties aanbieden zodat u zelf geen omkijken meer heeft naar het in gebruik nemen van uw breedband verbinding. U kunt een monteur bestellen tijdens de bestelprocedure.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Installeren

Wat heb ik allemaal nodig om breedband te kunnen installeren?
Om een breedband verbinding te kunnen installeren dienen aan een aantal voorwaarden te worden voldaan. Controleer of uw computer aan de minimale eisen voldoet:

Windows: 98, Me, 2000 of XP. Mac OS 8.x of hoger*
Pentium-processor, minimaal 166 Mhz. Mac Power PC60 x, G3 & G4 of iMac
Een netwerkkaart of een vrij PCI-slot in uw computer voor het aansluiten van een netwerkkaart
Een actieve KPN telefoonlijn (analoog of ISDN2)
Een goedgekeurd ADSL modem (te bestellen bij elk abonnement op deze site)

De meeste onderdelen die nodig zijn voor het installeren van een breedband verbinding worden geleverd door de provider van uw keuze, let op: bij sommige aanbieders moet u zelf voor een splitter zorgen indien u een abonnement zonder modem bestelt.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Algemeen

Welke informatie vind ik op jullie site?
Op Breedbandshop.nl vindt u alle relevante informatie die u nodig heeft om tot een juiste keuze te komen. Naast de standaardinformatie zoals abonnementskosten en eenmalige kosten vindt u van ieder abonnement uitgebreide specificaties en de laatste aanbiedingen.
Alle informatie wordt integraal overgenomen van de providers, en ook de providers zelf houden ons dagelijks op de hoogte van aanpassingen en nieuwe abonnementen. U kunt er dus van uitgaan dat alle informatie op Breedbandshop.nl helemaal up to date is en dat ook altijd zal zijn.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Meest gestelde vragen: Algemeen

Hebben jullie naast Breedbandshop.nl nog andere activiteiten?
Breedbandshop.nl is een initiatief van Nedconcepts. Ons laatste initiatief is de website digitaalTVkijken.nl, een vergelijksite waar u alle aanbieders van digitale televisie in uw regio kunt bekijken, vergelijken en bestellen. Ook hiervoor werken wij samen met alle grote aanbieders op dit gebied. Neem eens een kijkje bij deze nieuwe dienst: www.digitaaltvkijken.nl.
Nedconcepts houdt zich daarnaast bezig met onderzoek op het gebied van ADSL en breedband Internet, levert diensten aan andere partijen en ontwikkelt steeds weer nieuwe concepten op het gebied van Internet. Indien u meer wilt weten over ons bedrijf: www.nedconcepts.nl.

terug naar begin

 

Terug naar de vorige pagina

 

 

 

 

© 2007 breedbandshop ®     algemene voorwaarden     disclaimer     info@breedbandshop.nl
een initiatief van Nedconcepts DSL Services en Startpagina