POSTCODE HUISNR.
ADSL particulier zakelijk
bookmark deze pagina nieuwsbrief print deze pagina
Alles wat u wilt weten over breedband

Vragen over uw lopende breedband aanvraag?

Ik heb een abonnement aangevraagd, waar kan ik de status van mijn aanvraag zien?
Ik wil een abonnement dat ik besteld heb weer annuleren, kan dat nog?
Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn gegevens maar mijn aanvraag loopt nog, kan dit?

Terug naar de vorige pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb een abonnement aangevraagd, waar kan ik de status van mijn aanvraag zien?
Gemiddeld duurt de levering van een breedband abonnement tussen de 4 en 6 weken, bij een aantal providers kunt u de status online volgen. U heeft hiervoor de login-gegevens nodig die u van ons heeft (of zult) ontvangen. Op deze pagina vindt u een overzicht van de manieren waarop u uw status kunt controleren.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik wil een abonnement dat ik besteld heb weer annuleren, kan dat nog?
U kunt een abonnement dat eenmaal is besteld nog binnen 7 dagen annuleren. Als u na deze periode uw aanvraag nog wilt annuleren kan het zijn dat de Internet Service Provider of de netwerkleverancier u kosten in rekening brengt. Een annulering kunt u ons via deze speciale annulerings-pagina doorgeven. Houdt er wel rekening mee dat wij uw annulering alleen tijdens de reguliere kantooruren kunnen behandelen. Als u op de laatste dag (7e dag na aanvraag) uw aanvraag na 17:00 annuleert kunnen wij deze helaas niet meer verwerken.

Vermeld bij een annulering altijd uw contractnummer dat van ons heeft ontvangen, anders kunnen wij uw aanvraag niet annuleren. Het kan zijn dat u daarnaast zelf ook nog stappen dient te ondernemen. U ontvangt hierover meer informatie op het moment dat wij uw annulering hebben ontvangen.

terug naar begin

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn gegevens maar mijn aanvraag loopt nog, kan dit?
Als een aanvraag eenmaal in behandeling is genomen kunnen wij uw gegevens helaas niet meer wijzigen. Dit kunt u pas weer doen nadat uw breedband verbinding werkend is opgeleverd. Indien u toch een wijziging wilt doorvoeren binnen 7 dagen na bestelling is dit alleen mogelijk door uw aanvraag te annuleren en weer opnieuw in te voeren.
Wijzigingen in een telefoonlijn (bijvoorbeeld het omschakelen van ISDN2 naar analoog) dienen te worden gedaan voordat u uw ADSL-abonnement bestelt. Meer hierover kunt u hier lezen.

terug naar begin

Terug naar de vorige pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2007 breedbandshop ®     algemene voorwaarden     disclaimer     info@breedbandshop.nl
een initiatief van Nedconcepts DSL Services en Startpagina